Huurvoorwaarden

  • Online aanvragen
  • Een online-aanvraag  is steeds een vrijblijvende offerte, dit is niet bindend.
  • Indien een klant er duidelijk bij plaatst dat de bestelling zeker definitief genoteerd mag worden dan maken wij onmiddellijk een bestelbon op.
  •  
  • Indien dit niet expliciet vermeld staat dan maken wij altijd een prijsofferte op.
  • De klant moet altijd alle gegevens vermelden die wij zeker nodig hebben bij opmaak van een gepaste prijsofferte:
  • Facturatiegegevens: naam, adres, tel./gsmnummer(s) en eventueel btw - nummer indien de klant dit ter beschikking heeft
  • Indien klant wenst dat Remmerie instaat voor totale vervoer:
  • Gegevens voor onze chauffeur: exact adres van de locatie voor levering en ophaling materiaal + alle gegevens dat belangrijk zijn om te weten voor onze chauffeurs bijvoorbeeld: smalle doorgang poort, ondergrond zijn kiezelstenen of aarde…
  • Wij krijgen graag vooraf alle informatie door + 2 gsmnummers van contactpersonen die aanwezig zijn of die verantwoordelijk zijn voor de levering op de locatie
  •  
  • Indien klant zelf instaat voor afhalen en terugbrengen van materiaal:
  • Gegevens voor onze magazijn medewerkers: exacte dag van afhaling vermelden.
  • Afhalen kan op donderdagnamiddag van 13u-18.30u.
  • Op vrijdag van 8.30-12u of van 13-18.30u.
  • Op zaterdag van 8.30u-15u (doorlopend).
  •  
  • Terugbrengen is op maandag van 8.30-12u of van 13-18.30u.
  • Betaling is ook bij het terugbrengen (of bij het afhalen) van het materiaal. Dit is zoals de klant zelf wenst.
  • Betalen kan contant of via bancontact gebeuren.
  •  
  • Graag aan ons exacte dag van afhaling doorgeven zodat alles tijdig voor u klaarstaat in het magazijn.
  • Afhalingen zijn ook zeker mogelijk tijdens de week of op andere dagen maar bij feesten die plaatsvinden in het weekend bijvoorbeeld op vrijdag, zaterdag of zondag dan is afhalen mogelijk vanaf donderdagnamiddag 13u ten vroegste. (tenzij anders overeengekomen)

 

  • Afwasservice:
  • In de huurprijs is de prijs voor afwas van eetgerief inbegrepen door onze diensten.
  • Wij vragen vriendelijk om alles terug afwasklaar ( = geen grote etens- drankresten in of aan het materiaal aanwezig) terug in de bakken te sorteren.

 

  • Tafellinnen: 
  • In de huurprijs voor tafellinnen is ook de prijs voor nieuwkuis inbegrepen.
  • Nappen mogen (moeten) ongewassen teruggebracht worden. De nappen graag ‘droog’ terug bezorgen. 
  • Indien nappen ‘nat’ teruggebracht worden is de kans op schimmel en spot op het tafellinnen groot. Dit zijn vlekken die onze nieuwkuisservice niet proper kan krijgen en de volledige tafelnap zal dan aangerekend worden aan de klant.

 

  • Feestmateriaal huren voor een langere periode:
  • Dit kan zeker en vast. Hiervoor raden wij aan om bestellingen digitaal aan te vragen (via e-mail) zodat wij voor een langere periode een gepaste prijsofferte kunnen opmaken.

 

  • Vervoer door Remmerie: leveren + lossen en ophalen + inladen met vrachtwagen/gepast vervoer en chauffeur: 
  • Wij maken altijd aangepaste prijsofferte voor leveringen en ophalingen door verhuurbedrijf Remmerie.
  • Afhankelijk van de hoeveelheid materiaal, welke soort materiaal, de afstand van Remmerie naar de locatie… maken wij voor elke klant een aangepaste prijsofferte
  • op indien de klant wenst dat Remmerie materiaal levert en terug ophaalt met vrachtwagen/bestelwagen en chauffeur. Indien wij leveren met vrachtwagen moeten wij rekening houden met
  • de kilometerheffing die apart op de prijsofferte zal staan indien wij transport met vrachtwagen voorzien.
  • Een totaalprijs zal opgemaakt worden.
  • Wij passen ons zo veel mogelijk aan de wensen van de klant aan.
  • Wij werken niet op exacte tijdstippen voor leveringen en ophalingen.
  • Bij verhuur van feestmateriaal moeten wij enorm flexibel zijn bij alle aanvragen / bestellingen die wij kort voor het feest nog ontvangen.
  •  
  • Graag krijgen wij van de klant één (liefst twee) gsmnummers van verantwoordelijken door EN een voorkeur van leveringsdag met indicatie: levering voormiddag (voor 12u),  levering namiddag (voor 18u) of levering avond (na 18u).
  • Wanneer wij deze informatie hebben dan zorgen wij ervoor dat de levering tijdig plaats zal vinden binnen de gevraagde tijdsindicatie.
  • Vooraf en in de week van het feest nemen wij altijd telefonisch contact op met de klant om exacte tijdstip af te spreken.
  • Wij vertrekken niet met het gevraagde materiaal indien de klant niet telefonisch te bereiken is op het doorgegeven nummer.
  • De ophaling van het feestmateriaal kan besproken worden met de chauffeur. Ook bij de ophaling passen wij ons zoveel mogelijk aan, aan de wensen van de klant.

 

  • Bij afhaling en terugbrengen van feestmateriaal door de klant: 
  • Wanneer het feest in weekend doorgaat (bijvoorbeeld op zaterdag) dan mogen klanten ten vroegste op donderdag van 13u tot 19u hun materiaal komen afhalen.
  • Afhalen kan ook op vrijdag van 8.30u tot 12u en terug van 13u tot 19u. of op zaterdag van 8.30u-15u doorlopend.
  • LET OP: Laatste afhalingsdag is zaterdag. Voor 15u op zaterdag moet elke klant die een bestelling bij ons had geplaatst ter afhaling (donderdag, vrijdag of zaterdag) zeker geweest zijn.
  •  
  • Wij vragen vriendelijk om altijd vooraf de bestelling door te geven.
  • Vooraf doorgeven zorgt ervoor dat wij alles voor u kunnen klaarzetten zodat de afhaling vlot verloopt.
  •  
  • Graag weten wij ook altijd de exacte dag van afhaling.
  • Wij zorgen dan dat alles voor u klaarstaat.
  • Terugbrengen van materiaal is altijd op maandag van 8-12u of van 13-19u (tenzij anders overeengekomen). Wij helpen zoveel mogelijk bij het uitladen van het materiaal.
  •  
  • Wij vragen betaling (contant of bancontact) bij afhalen of bij het terugbrengen van het materiaal. 
  • Betaling mag dus bij de afhaling of bij het terugbrengen van het materiaal gebeuren. Indien een factuur gewenst is zal deze achteraf worden verzonden (digitaal of per post).
  • Afhalingen op andere dagen zijn zeker en vast ook mogelijk.

 

  • Annulatie van geplande bestelling feestmateriaal: 
  • Bij annulatie van uw bestelling van feestmateriaal in de week van het feest zal 25% aangerekend worden.
  • Voorbeeld: Het geplande feest is op zaterdag. U annuleert uw bestelling op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag of zaterdag in de week van het feest, dan zal er een vergoeding van 25% van de totale huurprijs aangerekend worden

 

  • Reserveren vooraf:
  • Wij beschikken niet over on-uitputtende stockvoorraad. Daarom geldt in ons bedrijf het principe: wie eerst materiaal reserveert, is zeker dat wij het voor hen voorbehouden.
  • Wij kunnen klanten ook vlotter bedienen in ons magazijn als het materiaal vooraf telefonisch of digitaal aangevraagd en gereserveerd is.

 

  • Stapeling materiaal: hierbij ook een pdf documentje voegen met foto’s stapeling houten meubilair:
  • Graag materiaal terug stapelen zoals wij het afgeleverd hebben.
  • Voor herstapelen van materiaal zal een meerprijs aangerekend worden. (38€/uur)
  •  
  • De spanriemen zullen wij terug rond de paletten binden, deze mogen op één plaats worden verzameld.
  • Graag ook zorgen dat de paletten niet op gravé, kiezelstenen of modder/drassige grond staan zodat wij met onze transpalet de pallet kunnen verzetten en in de vrachtwagen
  •  
  • Wij raden aan om na te kijken hoe de stapeling van de houten stoelen en houten tafels in elkaar zit vooraleer deze van de paletten worden genomen bij aflevering.
  •  
  • Houten stoelen liggen op de BLAUWE paletten gestapeld per 100.
  • Houten plooitafels liggen op RODE of beige paletten per 25