Ga naar de inhoud

FAQ

Alle huurprijzen (excl. btw)  gelden voor 1 verhuurperiode of 1 tot maximum 5 kalenderdagen.
Dit kan bijvoorbeeld betekenen dat je het materiaal afhaalt op vrijdag en terugbrengt op maandag, binnen onze openingsuren.
Huren voor langere periodes is ook mogelijk.
Wij maken de offerte op volgens de gevraagde periode.

Nee dat hoeft niet, we verzorgen steeds de afwas van alle glazen, bestekken en porselein. De afwasservice is inbegrepen in de huurprijs.

Je kan het gehuurde materiaal afhalen en terugbrengen in ons magazijn te Kortrijk, Meensesteenweg 66 OF te Beveren-Leie, Grote heerweg 164.
Bekijk uw bestelbon goed om na te kijken welke afhaal locatie je gekozen hebt.
Raadpleeg onze contactpagina voor de openingsuren.

Kom je zelf de huurmaterialen bij ons afhalen dan dien je het totale bedrag van je bestelling op de dag van afhaling ter plaatse in ons magazijn te betalen. Dan kan zowel contant als met bancontact.
Wens je een factuur bij afhaling van je verhuurmateriaal? Geef dit dan door aan onze magazijnmedewerkers. Binnen 30 dagen na je feest ontvang je je factuur via mail.

Heb je gekozen voor levering en ophaling door onze diensten?
Dan ontvang je meteen na bevestiging van je offerte een voorschotfactuur van 60%.
Het resterende bedrag ontvang je in de week vóór je event.
Het volledige bedrag van je bestelling dient betaald te zijn vóór de leveringsdatum. Gelieve altijd het factuurnummer te vermelden bij je betaling.
Een eventuele eindafrekening kan plaatsvinden bij gebroken materialen, schade of tekorten.

Dat kan in onze showroom te Kortrijk, Meensesteenweg 64 van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 12u30 tot 17u30, woensdag van 9u tot 13u. Niet alle materialen staan in onze showroom. Wenst u een specifiek artikel te bekijken? Gelieve ons op voorhand te contacteren en een afspraak te maken.
Op zaterdag werken wij enkel op afspraak.

Heb je nood aan advies en wens je je feest met ons te bespreken?
Leg dan via mail een afspraak met ons vast. Wij helpen je graag bij het organiseren van jouw feest!

Wanneer je schade of tekorten constateert na ontvangst van je materiaal, geef je dit vóór aanvang van het evenement aan ons door te via e-mail, onder vermelding van je ordernummer. Anders ben je verantwoordelijk voor de breuk of tekorten. Controleer dus steeds je bestelling bij het ophalen of leveren bij jou ter plaatse.

Wordt er schade aan het materiaal opgemerkt bij het terugbrengen of ophalen, dan wordt dit aangerekend.

Voor advies of bij twijfel kan je op afspraak bij ons langskomen en je plannen aan ons voorleggen. Contacteer ons via mail voor een afspraak in onze showroom te Kortrijk. We helpen je graag verder.

De leveringskosten worden berekend op basis van het aantal kilometers en de grootte van je bestelling. Wij bekijken of we hiervoor een camionette, meubelbak, camion of oplegger moeten voor voorzien.
Aan de hand van jouw gegevens vermelden wij de leveringskosten van het gehuurde materiaal in de offerte die we je per mail opsturen.

  1. Kiezen en offerteaanvraag versturen

Kies in ons online aanbod het materiaal dat je nodig hebt. Bepaal het aantal stuks en voeg het materiaal te aan je bestelmandje. Via het mandje in de rechterbovenhoek kan je een overzicht van je bestelling/offerteaanvraag raadplegen en bijwerken. De aanvraag toont eveneens het verschuldigd bedrag inclusief btw.

Eenmaal je bestelling volledig is, vul je je persoonlijke gegevens in en kies je voor afhalen of leveren. In geval van levering kan je vervolgens je gewenste lever- en ophaaldatum vastleggen.

  1. Offerte ontvangen

Wij bezorgen je zo snel mogelijk een offerte met de beschikbare materialen en aantallen voor de gevraagde periode. In drukke periodes kan dit enkele dagen duren.
De leveringskosten worden berekend op basis van het aantal kilometers, niet op de inhoud van je bestelling. Hierdoor kan het zijn dat de leveringskosten hoger uitvallen dan de huurkosten van de benodigde materialen. Als alternatief kun je ervoor kiezen om de materialen zelf af te halen in ons magazijn in Kortrijk of Beveren-Leie, zonder extra kosten.

  1. Definitieve reservering

Je offerte is nog geen definitieve reservering. Indien je akkoord gaat met de offerte, dien je digitaal te bevestigen via de link in de e-mail. Zolang wij jouw digitaal akkoord niet ontvangen per e-mail, worden deze materialen niet voor jou gereserveerd. Ook na jouw akkoord, kun je wijzigingen doorgeven tot 10 dagen vóór de afhaaldatum.

Je vraagt een offerte aan via onze website. Wij bezorgen jou zo snel mogelijk een offerte met de beschikbare materialen en de beschikbare aantallen in jouw feestperiode. In drukke periodes kan dit enkele dagen duren. Indien je een factuur wenst, dien je de correcte facturatiegegevens door te geven samen met je aanvraag.

Neen, je offerte is geen definitieve reservering. Indien je akkoord gaat met de offerte, dien je digitaal te bevestigen via de link in de e-mail. Zolang wij jouw digitaal akkoord niet ontvangen per e-mail, worden deze materialen niet voor jou gereserveerd. Ook na jouw akkoord, kun je wijzigingen doorgeven tot 10 dagen vóór de afhaaldatum of datum van levering.

We bieden jou de mogelijkheid om na bevestiging nog wijzigingen door te geven tot 10 dagen vóór de afhaal of leverdatum. Dit kan enkel per e-mail en met vermelding van jouw order nummer.

Wens je te annuleren dan moet je annulatie per e-mail worden doorgegeven. Bij annulatie van een bevestigde order wordt minimaal 50% van de bestelling in rekening gebracht. Bij annulatie in de week van het feest, zonder voorafgaande melding of als je de materialen niet komt ophalen, wordt 100% van het bedrag aangerekend.

We doen ons uiterste best om onze materialen goed te verzorgen. Als je echter een breuk, schade of tekorten constateert, dien je dit vóór aanvang van het evenement aan ons door te geven via e-mail, onder vermelding van je ordernummer. Anders ben je verantwoordelijk voor de breuk of tekorten en ontvang je een eindfactuur.

De huurprijs van de materialen geldt voor maximaal 5 dagen. Bijvoorbeeld, als je op donderdag ophaalt, dien je de materialen uiterlijk op maandag terug te brengen. Raadpleeg onze website voor de exacte openingsuren.
Wanneer de materialen te laat worden retour gebracht, zijn wij genoodzaakt deze extra dagen aan te rekenen.

De leveringsplanning wordt opgemaakt op de maandag voorafgaand aan je feest. Onze planningsafdeling neemt telefonisch contact met je op om de gewenste leveringsdatum, het begin van het feest, de contactpersoon en de feestlocatie te bespreken. Exacte tijdstippen kunnen we helaas niet garanderen. Het is daarom essentieel dat we je materialen één dag voor de geplande opbouw van het feest kunnen leveren.

Op de leveringsdag neemt de chauffeur telefonisch contact met je op zodra hij onderweg is naar de door jou gekozen feestlocatie. Je hoeft niet thuis te zijn als je een veilige plaats hebt waar onze materialen droog kunnen worden afgeleverd. Als je geen veilige plaats hebt, moet je aanwezig zijn op het moment van de levering.

Bij de levering geef je aan de chauffeur door wanneer de materialen kunnen worden opgehaald. Je hoeft niet thuis te zijn als je een veilige plaats hebt waar onze materialen droog kunnen worden opgeslagen. Als je geen veilige plaats hebt, moet je aanwezig zijn op het moment van de ophaling. In drukke periodes kan het voorkomen dat we de ophaling verschuiven naar de volgende dag na een lange werkdag.

Onze algemene, huur- en facturatievoorwaarden vind je hier (link). Door de bevestiging van je bestelling ga je akkoord met deze voorwaarden.